Odwiedza nas 329 gości oraz 0 użytkowników.

Uwaga

Zajmujemy się również prowadzeniem kursów pierwszej pomocy, sprawujemy opiekę medyczną na imprezach sportowych

Ból kolana

Czy wiesz że ból kolana niekoniecznie wskazuje na problem w tym miejscu? Często problem ze stawem biodrowym może manifestować się objawami w stawie kolanowym. Problem z kręgosłupem może również pojawić się tylko w kolanie jeśli dojdzie do ucisku na pewne części struktur korzeni nerwowych. Ból w okolicy kolana może być również wtórnym wynikiem problemu ze stawem skokowym.

Narządy wewnętrzne a bóle pleców- OSTEOPATIA

Za sprawa odruchów wisceralno-somatycznych, bodziec który powstal w narzadzie wewnetrznym poprzez włókna afernetne dociera do rdzenia kręgowego lub pnia mózgu. Stamtad poprzez włókna ruchowe (eferentne) dociera do odpowiednich włókien mięśniowych, co skutkuje ich wzmożonym napięciem. Wzmożone napięcie jest uogólniona badz miejscowa obrona. I tak np. zaburzenia jajników badz innych narzadów miednicy moga prowadzić do wzmozonego napiecia w rejonie pleców.

Czy wiesz że...

Czy wiesz że niektóre formy refluxu (uczucia palenia, zgagi w przełyku) mogą być spowodowane cofaniem się górnej części żołądka w stronę przełyku. Powoduje to podrażnienie jego śluzówki oraz przełamanie naturalnej bariery jaką jest wpust żołądka. Takie dolegliwości można leczyć za pomocą technik osteopatycznych którymi posługują się miedzy innymi nasi Terapeuci.

Gojenie łąkotki

Jeżeli dojdzie do uszkodzenia zewnętrznej części łakotki, jej gojenie jest możliwe ze względu na obecność naczyń krwionośnych.

Natomiast przy uszkodzeniu wewnętrznej części łakotki nie dojdzie już do jej zagojenia.